El rendiment de les nostres web corporatives

Sembla que les nostres empreses pàtries, que just en aquests temps de crisi en que necessiten optimitzar els seus recursos en comptes de només reduir costos, se’n obliden d’un dels més econòmics i profitosos que tenen al seu abast: la seva web corporativa.

Empreses i webs corporatives

Segons va declarar Elena Gómez, presidenta de la Federació Espanyola de la Economia Digital (es), aquest passat diumenge a La Vanguardia (es), de totes les empreses d’arreu l’Estat Espanyol amb prou feines un 20% tenen pàgina web (ni tant sols una de senzilleta de tres pàgines dient Qui som, Què fem, On som).

Això encara, però és que d’aquestes amb prou feines en treuen profit el 12%!

Poc més del 2% del total d’empreses!?!?!

Dit d’una altra manera, més del 95% de les nostres empreses o bé volen funcionar com al s.XX (o el s.XIX per algunes) fent com si internet encara no s’hagués inventat o bé va fer-se la web per que sí i després se’n van oblidar.

  • No se’n preocupen del seu posicionament als cercadors.
  • Tant els hi fa si la web té o no res a veure amb els objectius de la empresa.
  • Els és indiferent el que hi fan els internautes a la web, com si no fossin també clients potencials.
  • I de la seva Reputació Digital… es pensen que no en gasten.

És com qui sembra el tros i, sense treballar-hi més, encara es queixa de que no en treu la collita que s’esperava.

I la web de la teva empresa, de quin color la vols?

Si la vols ben verda i profitosa vine a Can Webicultors i…

Tasta el nostre servei

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>