Com fer anar les xarxes socials per atraure més clients

Fa unes setmanes vaig assistir a un webinari impartit per Bren Leary, de CRM Essentials, des del lloc web de Hubspot amb la intenció de compartir un esboç de la seva experiència en el mercat aprofitant de la manera més efectiva possible les xarxes socials per atraure nous clients i comunicar-nos amb els que ja tenim.

Realment us recomano que n’aprofiteu la horeta que dura el video del webinari:
How to Use Social Media to Attract More Customers (en)

Però mentre us decidiu si val la pena o no,  aquí teniu les notes que vaig prendre aquell dia:

  • La gent ara gasta més temps a facebook que no pas a l’email! (minut 7)
  • Els usuaris comencen a preferir les empreses que els ofereixen interacció via Social Media (xarxes socials(minut 12)
  • El que realment cal fer a les xarxes socials és: escoltar, compartir i participar (minut 16)
    • Com per exemple el que li va passar a Brent que, mentre twitejava va dir “galeta” i de sobte va aparèixer un d’una marca de galetes amb un missatge prou atractiu com per que ell se n’aficionés a les seves galetes!
  • I com mesurem la nostra presència a les xarxes socials? (minut 33) Per que ja no estem parlant de les visites al nostre website, ja no n’hi ha prou instal·lant-hi Google Analytics. Hem d’obrir-nos a tot un nou ventall d’eines d’anàlisi (Analítica Web 2.0):

I això només són quatre pinzellades, us recomano de tot cor que hi féu una ullada al video i, com no, també als diferents punts de contacte amb Brent Leary:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


tres × 4 =

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>